12 August 2011

Bulan Jun yang "busy"

JUNE 2011 antara bulan yang paling "busy" dalam hidup aku. Busy dengan pelbagai kerja dan aktiviti2 perhubungan sesama manusia. Pelbagai peristiwa pahit manis berlaku menjadikan ia antara kenangan dan tragidi dalam hidup kita. If story about KEJE memang tak habis2lah, so kita story tentang hubungan kemananusianlah...heheheh

Alhamdullilah, kandungan ke-2 aku dah masuk 6 bulan. Hasil ujian darah menunjukan kandungan gula dalam darah masih terkawal. Jadi aku tak perlulah menjalani rawatan "INSULIN" cuma meneruskan sahaja diet control  dalam pengambilan makanan sehari. Tapi itulah, melayu mudah lupa...sekarang asyik nak makan manis2 jer. rasa macam tak puas makan kalu asyik minum air kosong jer....By the way aku masih perlu untuk diet, next month ada lagi satu blood test yang terpaksa aku lalui...semoga kali ini  aku akan BERJAYA juga...amin

12th June 2011 my Lovely Husband birthday. Selamat Hari Lahir, semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan kasih sayang kita akan berkekalan. Di sebabkan BUSY dengan kelas my hubby birthday has nothing special to say. Its only a cake and present for him. Next year we will try to spend more time on the special day...azam tahun depanlah Insyaallah.

18th June 2011 my Best Friend Birthday. Aku plan "Surprise Birthday" untuk dia. Bersengkokol dengan Dila sebagai orang kuat yang membawa keluar birthday gurl dan memasak untuk pagi itu, Fiza sebagai orang yang meyiapkan rumah mereka, Ummi sebagai pembuat kek handalan (pukul 2 baru tido), Rabi dan Suba sebagai BIG Supporter. Alhamdulliah, surprise menjadilah hari tu. A million thank to all of u....also Priya walaupun dia tidak dapat dihubungi. To Ipah HAPPY BIRTHDAY semoga cepat kawen...amin




19th June 2011 mini reunion with DEM batch. Kata mereka sblm aku bersalin...rasa bestlah plak!! Lokasi Seksyen 13, Shah Alam. Memang best kalau dapat spend masa, chating, gossiping, share a story dengan kengkawan lama.....hopefully our plan nak p bercuti bersama nanti menjadi kenyataan. So we can talk all night long. Miss u all, Along, Angah, Alang, Ateh, Uda, Acu, Siti...next time lagi ramai, lagi best.

No comments:

Post a Comment