01 June 2012

Korean Food



Jom kita cuba Korean food pulak. erm...sound mcm best.

Pada 21/4/2012 - aku bersama suami, anak-anak kami, Ain & Alif, Ipah, Zihan, Dila dan anak-anaknya...Rabi and Fiza, berkunjung ke Restoran Sweetree. Restoran ni terletak kat Ampang. Kalau orang Ampang biasa kata tempat ni Taman putra Sulaiman, tapi sebenarnya is terletak di Taman Putra Ampang. 

Honestly, this is the first time menjejakkan  kaki ke restoran Korea. Almaklumlah takut nak masuk kan sebelum ni. So, kredit untuk Dila ngan Zihan yang telah berjaya membawa saya ke mari.

Tak berapa tahu pasal Korean people...cuma K-POP jelah, tu pun balik2 BONAMANA and sorry..sorry......

So, menu untuk hari ini telah ditetapkan. Jadi kita makanlah apo yang ada ya. Ops....sila rujuk gambo di bawah, layan baik punya siap tolong angkat stroller anak aku tau. Bagus2. Masa langkah masuk je kedai dia dah sibuk #@^$^(@sayo...(tak tahu nak tulis camne). Layanan kelas A. Kalau nak compare ngan kedai2 milik melayu memang tak do laaaah.


Our main course today is Korean BBQ. oklah bole makan...habis licin makan...hahahaha

Korean BBQ
Restoran ini memang menarik dari segi rekaan dan konsepnya, kalau untuk tenangkan jiwa memang sangat sesuai. Pelayan dia pun cakap perlahan sangat, mcm berbisik pulak. Dating pun sesuai. Jadi, jemputlah beramai-ramai kesini.










4 comments:

  1. best kan? leh la JJCM tmpat lain lagi pas ni

    ReplyDelete
  2. kelasssss Cik Awesome.....i Like

    ReplyDelete
  3. macam best ni...sedap tak mknan dia ngan tekak melayu kiter ni?

    ReplyDelete
  4. tak la sedap sangat cu...tp still okla utk tekak melayu ni

    ReplyDelete