19 September 2011

Cakap Salah Tak Cakap Pun Salah

Susah betul nak cakap, bila kita cakap ada jer yang dijawab. Bila kita buat tak tau, dah last2 minit macam ni sibuk pulak nak tanya pendapat kita. Dulu masa kita nak ajar tak nak dengar, sekarang ni lantak engkau lah, malas aku nak masuk campur. Menyesal dulu pendapatan, menyesal kemudian tak berguna.

This story all about Nur Syazwani Azhar, anak buah aku yang tak mendengar kata. Sekolah pandai SPM 8A, tapi terlalu mengikut perasaan dalam membuat keputusan. Nasib baik tak de kat depan aku ni kalau tak dah lama aku tangankan.....dari kecik membesor ngan aku. Tapi bila masuk u, asyik kawan sana, kawan sini dgn kata lain kawan lagi penting. What to do? She a big girl!!!!

What's a big deal Mak Su???? i just wishing u best of luck. Alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke panggkal lengan.

No comments:

Post a Comment